Fel nummer!

Ibland är man för snabb på knapparna och råkar skicka messet till fel person,
vilket kan vara förödande.
Hänt mig ett fåtal gånger och på riktigt skulle det kunna leda till galenheter.
Framför allt skickar jag fel om jag skiver om någon i messet och tänker på den
personen, oj då, skickade till den personen.

Tack och lov har jag aldrig skrivit något hemskt!

Jo, en gång. En hemlis!
Skrev aldrig hemlisen men en viss person skulle inte få veta
någo om en grej som hänt och då jag skulle skriva något om det typ,
säg inget till... tänkte jag så
mycket  på personen det handlade om och skickade till den.
Lyckades rädda situationen, thanx!

För några dagar sedan skulle jag skicka till min syster:
Danko Jones spelar den 10:e mars, så du vet.
Skickade till nån annan, kul info för who ever!

Fan, nu har jag slösat för mycket tid här och kommer bli sen till min pappa.
Jävla internet och jävla blogg.

Over and out for now, kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0