Förträffligt trevligt!


Rättegång i mån, suger balle.
Kom inte på något bra skäl till att slippa undan.
Så det är bara att vara en rekorderlig medborgare and
do my shit!

Hon ska vara där och vittna med, hon den där
tjejen ni vet.
Hon som låg med min kille.......
Ska bli så förtjusande kul att träffa henne!

Fast jag har förlåtit, vill inte vara en hemsk människa som
inte kan släppa saker, man är stor när man förlåter.

Låter snyggt iaf!

Jag har nog bara förlåtit för studen....tills det kommer tillfälle för hämnd......
då blir jag en liten människa.

Beklagar mig fortfarande ibland så jag har nog inte släppt det.
Hm, skiter i grejen, mer konceptet att hon gjorde så...och han....fast
han betyder nada på det sättet!

Hon betyder om möjligt mindre.

Fast det ska bli kul att träffa henne!!
Hoppas hon skäms, fast jag tror inte att hon har vett att göra det!
Whore!

Kyss från lite nervös tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0