Fräsigt!



Kom ner på B&B igår och jäkla vad skumt. Mängder av Harplinge- och Haverdalsbor
vimladet runt där nere. Right back to Lyngåkraskolan på 90-talet hamnade jag när
såg mig omkring. Som ett skoldisco i sexan där även föräldrar och syskon var med,
kunde lika gärna varit på en reunion för alla kullar fem år ner och fem år upp med päron.
ÖVNINGSKÖRNING spelade, nostalgi som tusan, lite bitterljuvt!

Igår för första gången kände jag mig fan vuxen, alla var vuxna,
de flesta ända sig väldans lika,  bortsett från några. Det var hemskt.
Några kom fram och hälsade, jag såg nog frågande ut.
Känner du inte igen mig?
Hmm.
Du är väl Diana?
Hmm....
Det är jag, XXX.
Ja!! Nu så...

Tog en stund i vissa fall innan myntet trillade ner så att säga.

Harplinge och Haverdal, vi är bönder där ute, så resonerara man i stan så fatta
vad många bönder som var ute och svängde på sig igår. På B&B!!

Denna upplevelse var så jäkla fräsig att jag har lite svårt att skaka av mig den
sen om ölen gjorde den mer spännande och nostalgisk, det är en annan femma!

Jäkla bra spelning, massa glädje. Röj som tusan i publiken, kanske var den partiskt men
dom hade lätt den bästa publiken av de band jag sett där nere den senaste tiden.
Näst efter dessa var publiken ösig när Live and Dangerous spelade i sommras.
 
 
Tack för inbjudan, hedrad att vara en del i denna nostalgitripp igår!!

Kram hej från tjej som är döv på höger öra idag och säger: You go boys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0