Hjärtat!



Ja, så nu har han skaffat sin första flickvän.
12 år gammal!
Varför i helvete? Det är nu det börjar för honom.
Hela livet blir kantat av kärleksrelationer, krossat hjärta, mys, skratt
och en massa annat sjukt bra och sjukt dåligt.

Min första kärlek skedde vid 15, kär, kär ,kär!
Han krossade mitt hjärta, as!

Fan vad det gjorde ont, redan i den unga åldern.
Mamma blev på riktigt orolig för mig; jag fick inte åka hem till min
kompis i det tillståndet. Mamma ville att jag skulle stanna hemma
och lugna ner mig lite först, jag ville bara hem till Malin!

Så hårdnade den första biten av hjärtat, den första lilla
biten som bidrar till kärlekens bitterhet på äldre dar.

Sen hårdnar nästa bit och nästa och nästa......
Sen skiter man i vilket, det kan kvitta med love, bara ett jävla elände.
Sen blir man 45 och är man då fortfarande singel blir man den bittraste korven i världen.

Fast inte jag då, jag ska minsann vara gift och ha två barn vid 45!
Oavsett vad=)


Mitt lilla hjärta: Hoppas du får mycket love av kära Josefine,
behåll för fan byxorna på och rapportera allt till mig!

Kram hej från tjej som föredrar himlastormande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0