Jag dog.....lite!



Detta är nog bland de fulaste kort jag sett.
Shit, mamma!

Fick detta skickat till mig på mailen idag.
Gammalt som tusan, från en galen fest!
Hos Ingo, vill minnas att det var Danmark för  tdigare på dan,
Det påstås att vi sjöng Sweet Home Alabama en miljon gånger den kvällen!

Kan tro att det stämmer!
Tack och lov att man ändras med tiden.
Tio år sen,sjukt unga!!

Vänner:
Lägg märke till Teresas svettlök, hihi.
Och Susanne, damn va fin hon var här...i jämförelse.
Och så feta Fredrik som är rangel nu=)
Linda....tja, what to say!

Och gode gud vad jag inte har några kommentarer om mig själv.

Kram till Fredrik: tack och bock för kortet, fick nästan samma svettlök av skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0