Jag ljuger, för jävla hemskt!


Jag har ljuget för min mamma, typ fem gånger dom senaste två dagarna.
Hemskt dotter men jag har iaf dåligt samvete.

Fått henne till att sluta röka. Jag har tjatat så mycket om hur
jäkla bra nikotinplåsterna funkar för mig så hon kände att hon ville testa.
Hennes andra dag idag och hon säger att det gått bra.
Några gånger har hon frågat mig om jag inte rökt något
allas sedan jag började med plåsterna.

Nä, det har jag inte. Plåsterna är ruskigt bra!

Ja, detta är ju faktiskt inte sanningen, några FÅ cigg har det
tyvärr blivit den senaste veckan.
Jag vågar inte säga det till mamma, jag måste
hålla hennes hopp uppe. Hon säger själv att häfterna (plåster på malmöitiska)
funkar bra!

Så alltså, 28-åriga dottern måste smygröka för mamma.

Gud nåde den av mina vänner som skvallrar för mamma
om att jag faktiskt tänt, blossat och släkt!!

Ljugit för mor, ändamålet helgar medlem vidhåller jag fast och bestämt!

Kram från tjej som hejjar på mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0