Jag lovar och svär.....


Korven!
Fick papper från Halmstad Tingsrätt idag.
Rättegång på tisdag, kort varsel som fan.

Syster fick papper i går och jag mobbade halvt ihjäl henne i mitt huvud att hon skulle vittna
för jag slapp....trodde jag!

Men nä, dog lite när jag såg brevet på hallgolvet.
Problemet är att jag faktiskt inte minns så mycket, detta hände ju innan sommaren.
Jäkla nissar som ska slåss!! Och jag är även lite arg att jag var på fel plats vid fel tillfälle!

Dessutom tror jag inte för fem öre på rättvisa rättegångar!!

Varit på rättegång en gång innan, som målsägande.
Shit, det var hemskt. Lång väntan då allt såklart var försenat.

Två minuter in i min redogörelse fick jag lipattack och domaren förslog en
pause "så att jag kunde gå en runda vid Nissan eller äta en banan"!

Svettig, nervös, lipig och lite skraj tog jag mig genom detta moment.
Hade fina vännen Linda H med mig som troget väntade med mig massa
timmar då rättegången varade sjukt länge.

Varför jag var på rättegång då?
Ett äckligt jävla as tyckte det var spännande att slå lite på mig
och faktiskt vifta lite med en kniv. Äckelhora!

Men jag lider inga större men, sånt händer när man gör fel val här i livet!!
Jag dog iallafall inte!!

Over and out från tjej som måste komma ihåg att ta Absolut torr på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0