Jävla internet!

Som vanligt fastnade jag i detta skit.
Messade med min vän kl fyra:
Kom kl åtta, måste duscha och sån skit.

Ändrade mig sen och skrev:

Kom kl sju istället om du vill , ska inte såsa så mycket så jag är klar till dess.

Sure dude, fastnade som sagt.
Skrevkl fem:
Jag går och duschar nu, klar snart.

En timme och tolv minuter senare satt jag fortfarande kvar här.
Min kompis är sen, tack!!

Trots all tid jag satt här glömde jag bort min auktion på Tradera,
fast det var därför som jag satte mig här överhuvudtaget, den gick
ut och jag glömde skiten!!
Korven!!

Kam från Diana som känner så här för nätet just nu: http://www.existenz.se/out.php?id=10265   (tryck många gånger)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0