Kalla jävla Sverige!

Detta är standardrepliken för resten av året och även repliken för nästa års tre första månader.
"Kalla jävla Sverige" ! Alla är missnöjda med vädret - alltid.
Spelar liksom ingen roll om det är snö eller inte.
Är det snö klagar folk på "den jävla snön som snart blaskar" Är det ingen snö gnäller alla
"Kan det inte bara komma lite snö så det lyser upp, hade varit så fint
med en vit jul"
! Och när snön kommer, ja då önskas den bort.
"Kalla jävla Sverige"!

Jag, för min del, kan bara säga "Kalla jävla Halmstad"! Men va fan,
det är ju liksom ingen som tvingar mig att bor i kalla jävla Halmstad!!

När jag var i Hemsedal var det - 17, när det är nollgradigt i Halmstad är det fan kallare här!
Jag ser fram emot att frysa konstant i fyra månader nu och gnälla som tusan,
kalla jävla Sverige, kommer nog använda den frasen ungefär
tre miljoner gånger den kommande fyra månaderna!!

Kyss från tjej vars föräldrar har snö, får åka dit och göra snögubbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0