Killen öppnar munnen och förvandlas till en jubelidiot!



Enligt Frivårdens papper har du sagt att du hellre stjäl än att ta emot pengar från socialkontoret.
- Jag sa aldrig så! Han frågade om jag hellre stjäl än att få pengar därifrån och då svarade jag ja!
Skillnaden är?
När någon frågar mig något och jag sedan glömmer det brukar ju folk säga:
Du sa ju att du skulle fixa det. fast det sa jag ju inte, jag svarade ja på frågan!!
Scysst försvar.

Hans svar på varför han avbröt sin samhällstjänst:
Dom första 30 timmarna gick bra sen bytte jag ställe. Där var det dammigt
och jag fick hosta så jag kunde inte gå dit.

Kanske kunde ringt och sagt det till Frivården och fått ett nytt ställe, vad vet jag.

Varför han slutat gå på sina möten hos övervakaren?

Det var tråkigt och gav inte honom någonting.
En dag i veckan fick han träffa någon tant. Samma frågor varje gång:
Vad har du gjort i veckan? Hur mår du?

Så han slutade gå.

Jag vet inte riktigt vad som är tråkigast, sitta i fängelse och vara totalt frihetsberövad
eller tvingas gå till en tant en dag i veckan, kl tre och sedan kunna göra
vad man vill och umgås med sina vänner på kvällarna.

Eller sitta i fängelse?

För jävla tråkigt att gå till en tant. EN dag i veckan.

Kram från tjej som hellre skulle gå till tanten en gång om dagen istället för att sitta i fängelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0