Kvotering!



Detta ämne slog mig givetsvis i samband med manshateriet.

Vem fan vill bli kvoterad in på en arbetsplats?

Vi har inga kvinnor i vår styrelse, fan vi måste välja in någon.
Varför fick du det jobbet? För att jag är kvinna.

Satans vad pepp.

Behövs tydligen mer invandrare i poliskåren, unga invandrarmän.
Tack för det jobbet, tur jag är blatte!

Många säger att man ska neutralisera könet i arbetslivsfrågor,
jo, det funkar ju säkert.

Ska vi utrota folks sexualitet också?
Verkar vara enda sättet.

Hemmafru är det sjukt farligt att vara nu för tiden, man får skämmassom en gris som
inte blev vald till julbordet omman vill vara hemma med sina barn, jämt, i många år!
Sedan fortsätta vara hemma, hela livet,typ!

Min mamma var/är hemmafru, fan vad hon borde skämmas, yrkeskvinna ska man vara nu!

Jag ska börja jobba tre veckor efter att jag klämt ut
min skitunge så att jag kan kvotera in mannen i detta jobb.
Grattis min blivande make, du blev just hemmafru i en värld där
man ska kvotera!

Sicket mög!

Puss från tjej som ska bli rikemanshemmafru, ha två barn,ta hand om inget, bara leva i lyx med mindre snygg nanny (en ung inkvoterad homosexuell invandrartjej)!

PS: Ja, asså jag menar inte att de inkvoterade på något sätt att är fula, väljer mindre snygg för att eliminera risken att min idiot till äckelman smygknullar den homosexuella nannyn när jag är på lyxresor med småpojkar! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0