Långt ner i halsen!



Såg en dokumentär om Linda Lovelace på SVT för några helger sedan.
Handlade om filmen och lite annat om porren på stenåldern=)

Då jag inte sett filmen tyckte jag inte så jäkla mycket men hon verkar
uppenbarligen ha betydelse för det där med kuksugandet!
Fick mess av syster som bad  mig ladda hem den, sure thing.

Allt för henne, så självklart laddade jag hem den.
Kollade faktiskt i hela elva minuter på filmen.
Sen var det mest kräkvarning, tacka vet jag dagens porr!!

Äckligaste tjejen i världen, blek, saggig och sjukt hårig!
Med hårig menar jag hårig.
Klöktes lite,stängde av filmen och nu ligger den och förpestar min dator.
Linda: hämta den om du vill ha den!!


Kram hej från tjej som inte är ett fan av den filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0