Lika bra att säga förlåt nu!

När min storasyster läst de senaste inläggen i bloggen  kommer hon ringa till mig och vara arg.
Hon fattar nämnligen inte när man är ironisk.


Jag skrev ett inlägg på Facebook till henne som var ironiskt, ett rent skämt.
Hon fattade inte det och ringde till mig:
Jag blir faktiskt lite arg och lessen när du skriver så!

Så jag besparar dig ett samtal och ber om ursäkt redan nu.
Älskade syster, jag är inte taskig nu, vill bara vara snäll
och påminna dig om de vsentliga sakerna i ditt unga liv=)

Kyss hej från tjej som måste styra upp sitt egna liv nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fantasi man hade när man var liten. Bara synd att hjärnan inte är lika alert när man blev äldre. Annars hade man varit riktigt snille nu. Älskar dig med.

2008-11-08 @ 17:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0