Lilla killen!


Den åtalade hade tydligen suttit häktat de senaste tre veckorna,
återfallsrisk. Dagen efter misshandeln vi såg hade han fått en dom, misshandel och stöld.
Samma brott igen. Misshandel och stöld.

Hade visst rånat Pressbyrån i Oskarström på 16 stockar snus,
slått nån snubbe på Österskans och stulit massa jeans på Nordic Safari.
Fast dom  visst inte snott så mycket, dom åkte
dit direkt. Trots att dom varit där och rekat dagen innan.
Ett flyktfordon väntade på dom utanför, en moppe, hi hi!!
Skickligt!

Men han erkände iaf stölderna, misshandlen kommer han inte ihåg, han var
full och arg och allt blev svart!
Dom vara flera stycken vid alla tillfällen men inte fan har han skvallrat på sina kompisar.
Jag hade sålt ut mina kompisar direkt för jag hade varit så skraj för polisen,
Jag hade börjat lipa sen rabblat upp namnen på alla som var med.

Fast lilla pojken brydde sig inte så märkbart mycket!!

Tyckte lite synd om honom där han satt, iförd häktetskläder och eskorterad i handfängsel.
Tills han öppnade käften, helt underbart trög kille!!

Over and out från tjej som tycker Tingsrättens kaffe smakar röv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0