Lite kanske.

Läskiga små barn i sina outfits, populärast var fortfarande den där masken fråan Scream.
Mötte massa utklädda ungar då jag sprang runt på olika ställen hela dan.

Jag blir allt lite stel när jag ser dom, inte för att jag är rädd för dom liksom,
men jag tänker att dom kanske helt plötsligt kommer på att det skulle vara
jättekul att skrämma någon som gick förbi.
Jag är sjukt jädra lättskrämd så jag skulle ju bli kanonrädd och dom
skulle tycka att det var så jävla underbart att jag blev så fantastiskt rädd.

Så då gick jag minsann runt och var lite rädd, och det var
inte ens mörkt ute!!

          

Ha ha, när man googlar på Scream dyker Michael Jacksons låt upp
som resultat, kanske passande just denna tid på året!

Morgonmys från tjej som rökte morgoncigg idag, himmel va god den va,, fast egentligen rätt jävla äcklig asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0