Mansrasism!


Har inte en susning om vad den egentliga innebörden av detta ord
betyder. Googlade, inga bra svar.

Mina tankar dras till feministerna men jag tvivlar på att det
det handlar om. Feminister är ju manshatare, rabiata sådana

Varför kallar man manshatare för rabiata, och ej kvinnohatare för rabiata?
Är det mer "galet" att hata män, än att hata kvinnor?
Är det så att det är mer okej att hata kvinnor?

Mansrasism, kan inte få det annat än till att män då helt enkelt
är hatade för sitt urspung, sin ras.
Fast på vilket sätt upplever man det?

På riktigt så fattar inte jag ett skit.
En snubbe sa detta till mig, mansrasism.
Jag må va trög men jag kan inte klura ut vad det är.
Manshatare är väl mildare än mansrasism.
Hatarna hatar. rasisterna vill utrota.

Vet fan inte, don´t give a crap.
Jag är en typisk jävla svennetjej som har mer onda ögon till kvinnor än män!

Jag är varkens mansrasism eller manshatare.
Love my papa och massa andra manliga vänner!

Kyssar till alla pojkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0