Mästockahororna!

På Mästocka skjutbana har det varit övning hela dan.
Det låter så sjukt mycket trots att jag har typ 2 kilometers avstånd dit.


Får panik och blir helt galen på smattrandet.
Stresskapande och nästan lite skrämmande,
varför vet jag inte men det gör mig illa till mods.
Inte för att jag på något sätt är rädd för krig eller så,
inte för att jag tror att det ska hända något.
Inte rädd för själva övningen som sker,
bara stressen som skapas av ljudet!

När jag sitter här hemma och stör mig som fan springer det runt
pojkar på fältet och har säkert snuskigt kul åt sitt skjutande
och allt annat trams som dom sysslar med.
Lumpare!
Min bror älskade att göra lumpen, time of his life.
Fortfarande aktiv i gröna kläder, bor ett barn i honom!
Syster med, wannabe.


Puss från tjej som tycker Sverige ska invadera Norge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0