Mental förberedelse!

Måste gå igenom det där förbannade vittnesmålet i mitt huvud,
så jag kommer ihåg.
Helt ärligt är det inget jag spontan minns direkt.

Here goes:

Vi var på väg från Fox, strax efter ett, torsdagen den 29/5.
Skulle gå till bajsstället Valentine!
Några killar jagar en kille, trodde först det var på skoj då folk
fan rätt ofta fjantar runt.
Vips så låg den jagade killen på marken.
Två stycken sparkade honom.
Jag tog bort den ena killen, den slagna var medvetslös.
Någon ringde 112, jag letade fram killens plånbok för
att säga hans namn till tjommen i telefonen.
Syster kollade puls och skit.
Den ena kallien haddeXXXXXXkläder och XXXXskor,
på XXXXXXXX var det enXXXXXXXXXX.
Killen som stod på katen och sparkade.....Minns ej, bara XXXXXXXXX skor.
Polisen kom, efter typ hunda år, sedan ambulans.
Sen gick vi till Valentine, drack öl och dansade.
Hem och sov och förmodligen vaknade jag och spydde lite!!


Hur många öl jag druckit innan händelsen?
Who knows!! Sa nog två i förhöret. Hur som helst
så var jag inte det minsta full!

Tjohej det var den kvällen!

Kyss hej från tjej som inte minns i detalj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0