Min lovely granne!



Kära grannen kom till mig idag.
Han hade julgåva till mig.
Gottesaker.
Lovade att hålla mig till den 24:e.
Ett löfte som blir svårt att hålla.......

Gottesaker och spara finns liksom inte i Dianas värld.
Spara på det goda? Hmmmm  Why?!

Om jag har något gott hemma är jag sjukt hång och äter upp allt direkt.
Därför är det omöjligt för mig att handla något gott
i förebyggande syfte för att ha hemma, typ kakor att bjuda på när nån kommer och fikar.

Finns det hemma finns det inte så länge!
Så tack och lov handlar jag aldrig i förebyggande syfte,
då hade jag ätit sötsaker jämt och blivit typ fet!

Som när man var barn och åt tills det var slut, trots att man började må illa!
Fast jag har inte lärt mig av med det beteendet ännu och lär aldrig göra det!!

Kram från Diana som har en tedens att inte veta när det är nock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0