Min pojkvän och jag...


möttes för en fika på Maxi idag!
Gillar honom så in i bomben men tyvärr måste jag göra slut.
Förlåt Alexander, men du kladdar så mycket när du äter.
Mat runt hela ansiktet, jag är pedant, jag pallar inte.

Fast du kommer lätt fortfarande vara en av min tre favoritbebisar.
Din gulliga lilla plutt!!
Tur att din mamma var med och kunde göra dig ren och sjukt söt igen:-)

Mysig fika på Maxi med Linda H och lilla aAlex, knallade runt lite där uppe också.
Julen har plockats fram överallt. Tomtar och kulor. Palla nog engagera sig.
Får bli lite granris och ljus på balkongen, bortsett från adventsljustakar
är det så långt jag sträcker mig vad gäller pynt! Fast en julgran hade varit mysigt.....

Kram hej från tjej som inte tror på tomten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0