Mjäkig tjej!


Jag är på tok för mjäkig, borde i flera lägen ha vågat säga ifrån
och visat min rasande ilska men fan, jag har inte alltid modet till det.
Varför är det så?
Not long ago, knullade min kompis med "min" kille,
inte för att jag har äganderätt....
Jo vars är väl killen också ett fett jävla as men en kompis......

Oskrivna regler är viktigare än Svea Rikes lag!

Tokigt arg och visst sa jag vad jag tyckte men kanske inte så
mycket vad jag kände, vem vill bekänna sig sårad?

Just nu sitter jag inne på en besvikelse och går
här i min ensamhet och är upprörd.
Vissa av mina kompisar får höra tjatet om denna besvikelse
men inte personen i fråga.

Jag vill vara som Robert  Aschberg, arg och agerande!

Tjej säger; Du kan fan dra,don´t keep in touch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0