Somna om för fan!



Första minuterna av öppna ögon lyder som följer:

Första tanken: Vad är klockan.
Reaktion: På tok för lite för att gå upp eller; åh vad skönt att jag sov så länge.
Andra tanken: Röka!
Reaktion: Ångest!! Sen ett resonemang i huvudet om varför jag borde låta bli att röka
och varför jag borde kämpa vidare. Tveksam!
Tredje tanken: Kissa.
Åtgärd: Gå på toa.
Fjärde tanken: Cigg
Reaktion: Tänka bort skiten genom att konstatera att det brukar lätta en timme efter kaffet.
Femte tanken: Jag får egentligen aldrig mer röka.
Reaktion: Ångest!
Sjätte tanken: Frukost.
Åtgärd: Äter

Fan vad det suger att inte få den där sköna morgonciggen. Hade jag haft
cigg hemma hade jag suttit på min balkong och kedjerökt.
Förmodligen hade jag mått jävligt illa och förbannat cigarettskiten.
Fan, jävla nervgift!


Kram från tjej som ikväll borde dricka massa öl och röka tre gånger så många cigg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0