Ooooow the joy! Bajsdag 1.


Visste redan i morse när jag skrämdes upp i ottan,dock 
lite för sent, att dagen bara kunde fortsätta på samma skitsätt.

Som sagt, lite sen i morse så enda alternativet för att komma i tid
var att cykla. Lugna puckar,sparar tio minuter på att cykla, no stress!

Tjoho, blev lagom sur när jag upptäckte att jag har punka, för femtielfte gången.
Fick cykla ner till syster, 300 meter utan luft för att sno hennes
cykel, som jag tack och lov har nyckel till.
Hon hade mördat mig om jag väckt henne klockan åtta
när hon ska jobba natt.

En fågel hade bajsat på hennes lås, precis där man måste ta i det för att
öppna det. TACK!

Inte nog med det; hennes framhjul var inte heller så jävla luftfyllt.

Thank you for this day, and it goes on....

Kyss från mindre glad och trött tjej:)

Kommentarer
Postat av: psycho*is*

hmm tänk på mig som går upp 04:50

2008-11-05 @ 01:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0