Palla nog!


Nu är det väldans poppis med modebloggar och livebloggar.
Ska man blogga är det detta som gäller.

Fast här blir det inga modetips,ingen dagens outfit och
framför allt ingen liveblogg.

Detta skulle innebär att jag varje dag var tvungen att anstränga mig
otroligt mycket.

Liveblogg!!
Fatta att jag hade fått spendera typ en halvtimme på smink och
skit varje dag för att snacka massa dynga i en kamera.
Hallå, lite självbevarelsedrift har även jag, inte mycket men ändå....
Räcker att jag skriver massa skit här!!
Damn I love it!

Dagens outfit:
Jepp, joggingbrallor....om jag inte nyss varit iväg eller ska iväg.....
Oftast är jag ju hemma och bloggar så dagens outfit: Joggingbrallor.....

Modetips: Tjoho, refererar till Style by Kling  http://blogg.stureplan.se/kling hon kan sin skit!

Kram från tjej som har huvudvärk av för mycket kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0