Pappa. Bajsdag 1.2


Ringde pappa innan, tänkte att han, som vanligt, skulle
hämta min cykel och laga min punka.
Pappas dag är förmodligen lika bra som min.

Han lät snällt meddela att han inte kan hjälpa mig just nu.
Inte denna veckan.
Bilen har gått paj.

Love this day even more!

Verkstad?
Nä, vi bönder fixar det där själva.
Åker till Mekonomen, köper delen som är paj och sen fixar någon
kunning (i detta fall min bror) bilen, det är så vi bönder gör.

Eftersom att min mor och far bor mitt ute i ingenstans i närheten av ingen dom
känner kommer pappa var tvungen att åka bussen in till stan för att handla.
Ha ha, stackars pappa att åka buss, eller kanske är det synd
om den som kör bussen då pappa pratar på som fan, oavsett
om han känner jävlen eller inte!

Over and out från Diana som behöver varva ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0