Proppstopp!

Trots att jag alltid kommer upp i tid har jag en tedens till
att ändå komma hemifrån lite sent - fastnar på det där jävla internet(läs facebook).

Doktorn var sen,väntrummet fullt av tanter, jag fattar inte vad alla tanter gör där!

Han kollar i luppen,verkligen närgranskar huden, ansiktet då!
Han har fortfarande kvar sin skog av näshår och jag ber till Gud att
han aldrig kommer vara snuvig när jag är hos honom.

Skinoren gå dra åt fanders, ingen verkan längre. Fram med starkare doningar,
på vintern kan man tydligen behandla med da strong shit.

Jag har proppar i huden, självklart ska det vara i ansiktet!!
Proppar i huden, vita proppar, fan vad det låter mumma.

Ska använda en gel som innehåller peroxid , hm......

På vintern blir allt värre men fram till mars måste jag vara utan smink,
ingen foundation, ingen concealer, inget puder, bortsett från lördagarkvällar,
inget som täcker eller döljer!


Så hela vinter får jag gå omkring, om möjligt, ännu fulare.

Tack mamma eller pappa,vem av er som bär på genen!

Kram från tjej som tror att privatpraktiserande hudläkare måste ha den bästa timpengen ever, för att göra inget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0