Rädd tjej!!



När jag bodde i min förra lägenhet hade jag en granne, han är på riktigt helt galen.
I sex år bodde jag där med honom ett stenkast bort.
Tränade på samma gym också och jag har alltid varit rädd för honom.

Med rädd menar jag faktiskt livrädd, han är galen. Faktum är att jag VET att han
är galen!! Ibland körde han efter oss i sin bil när vi skulle hem, stannade jämte oss
och frågade om vi ville suga hans kuk. Han är några år äldre än mig och
jag bodde där typ mellan 19-25 så det känns som om det kanske inte borde
vara så läskigt men hela han ser verkligen farlig ut!!

Sett honom in action och fan, han är en jävel på att slåss.
Eftersom att jag VET att han är psyksjuk, vilket är jättetråkigt, vet jag
också att människor som blir psykotiska inte har några gränser.
Så jag var sjukt rädd för honom och är det fortfarande!! Läskig snubbe.

Jag har fått nya grannar, faktsikt de första icke-födda-i-Sverige personerna som flyttar in.
Ett par och jag tror att dom har en bebis.
Här på Rotorp är vi så inskränkta att vi svennar håller oss för oss själva,
men nu kommer kulturen hit! På gott och ont......

Gissa vem jag mötte i min trappa som förmodligen är den nya grannen?
Killen från förra hooded!!
Stötte på honom för några dagar sedan när jag och Fredrik var nere och
rökte. Precis som förr stirrar han helt galet, frustrar som en tjur och förmodligen
är han lika påverkad av skit som förr.
Så nu är jag rädd, läskigt att möta honom i trappen mitt i natta!
Han kanske inte nöjer sig med att fråga om jag vill suga hans kuk,
han kanske bara trycker in den!!

Fan, jag måste flytta, palla vara rädd.
Nån som vill byta en tvåa på helyllesvenne Rotorp mot en tvåa denna sidan Nissan? TACK!

Kram från tjej som är lite rädd och hoppas på att grannen ovanför räddar henne om något sker!!

Kommentarer
Postat av: psycho*is*

det kommer jag att gör det lovar jag .....

2008-11-22 @ 15:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0