Säröbomb och Pajalagröt.

I HP idag löd rubriken:

Kaloririka drinkar i stället för sömnpiller till äldre.


Tjoho fan vad nice, tänkte jag.
Nu ska gamlingarna får dricka lite gött innan de ska sova.
Kan nog fan vara rätt nyttigt för alla vet ju hur fett man
däckar efter tillräckligt många drinkar.
Gamla människor fullproppade med mediciner kan 
ju knappt behöva mer än en drink.
Fruktdrinkar stod det att det skulle bjudas på,
med de spännande namnen som återfinns rubriken.
Detta är tydligen Hallandsmodellen,poppis!

Fan vad fel jag fattade innan jag läste kart artikeln,
det handlar ju om energidrinkar.

Fan, jag trodde dom skulle få leva glatt sin sista tid i livet.

Nu har vi fått en ny Red Bull-generation.
Få hoppas nån jävel smyger i lite vodka.
Skål, oldies!


Puss och kram från tjej som ska kämpa för införandet av sprit på hemmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0