Saturday night fatsos!



Öl och dans; släng er så FETT i väggen.
Det var planen för igår.
Vågar knappt erkänna hur den slutade.
Men den slutade inte i öl och inte i dans, inte ens i feströkande!

Jag och syster degade kvar hemma hos mig.
Degade? Flottade som de feta as vi är.

Delade på en blåbärspaj, tack Frödinge, den var god.
Vaniljsås till.
Chips och godis också givetvis och godaste läsken.
Vem fan säger läsk nu för tiden??

Vi jobbar hårt på att lägga på oss ett rejält lager underhudsfett
för att minska konstant frysande.
Krävs liksom inte så mycket för det där så
ett misslyckande är omöjligt!


Beach 2009? Vem fan pallar bry sig om det nu!

Fatta vad kallt!
Mars varje år får jag samma panik:
Bikini, strand, äh träna!!



Efter härligt frosseri som mest ledde till att jag mådde sjukt illa,
däckade syster stenhårt på min soffa.
Försökte väcka henne men hon snackade i nattmössan.
Frågade om hon inte skulle gå hem,hon svarade:
Jag ska komma ihåg att dansa.

Dansa dig hem då för fan!

Puss från tjej som gillar att klappa mjuka magen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0