SMS!


Jag är så överförtjust i denna uppfinning, drar iväg hur många mess
som helst varje dag.
Innan älskade jag att pratat i tele, nu avskyr jag det bortsett från att prata med Anna,
min enda "vuxenkompis". Vi pratar i timmar!

SMS innebär ju en del missförstånd och en hel del skumma SMS trillar in.

Fick mess för några dagar sen:
06.20 undrade en kompis om jag hade sovit gott.
06.53 undrade samma kompis om jag fortfarande sov.
07.45 frågade samma idiot om jag skulle vakna snart.
09.11 frågade samma pucko om jag var sur på hennes eftersom att jag inte messade tillbaka
10.20 kom frågan; är du sur?

11.08 svarade jag:
Sovit? Fan vaknat av pip halva morgonen! Du då? Sovit gott?

Finns väl inte en enda av mina vänner som i sin vildaste fantasi skulle tro att jag är vaken
vid den tiden, vaken nog att messa, hell no!
Sorry men du är galen!

Puss från Diana som typ aldrig är vaken före tio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0