Snö!

Mamma ringde mig när jag var på stan igår.
Befann mig inne på HM.
Det mamma ville var att fråga om vi fått någon snö här i stan.

- Nope, inte en enda flinga.
- Vi har nog en centimeter snö, talar mamma om.
- Jaha, trevligt.

När jag kom ut ur butiken dalade snön, massa massa små flingor.
Får nog allt erkänna att det var lite mysigt.

Ringde syster så hon inte skulle missa spektaklet då hon
tjatat om att hon önskar snö sen i typ september.

Hon sov, var trött och hann inte ut innan det slutat snöa.
Tough luck!

Kallt som tusan, minusgrader mitt på dagen.
Nu ska man frysa konstant 4 månader, och klaga:
Kalla jävla Sverige!!


Kyss från tjej som tycker att håret bli äckligt när flingorna hamnar i det, snö är iofs bättre än regn i håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0