Stackars tjej!



Dödens ont i huvudet och sjukt tät i näsan idag.
En Lördag!! Inte okej att vara kass då, det är då saker händer.
Eller ja, nu bor ju jag i Halmstad och här händer inte ett skit
men om jag hade befunnit mig på någon annan plats kanske
jag hade missat årets händelse och tvingast gräma mig
över det resten av mitt framtida liv....or not!

Fast på riktigt har jag faktiskt lite hemma-på-helgen-ångest.
Vet inte varför men det känns inte helt ok att spendera en lördagkväll ensam hemma,
miserabelt på något sätt och inte ett dugg njutningsfullt, om man inte haft
en förträfflig fredagkväll.
Vet inte vad som skapar  hemma-på-helgen-ångest men nåt skit är det!
Just den skiten som fick mig att gå ut igår.

Spenderat hela dagen i soffan, kall och varm, seg som en såspåse
och gråtit en skvätt åt hela skiten.
Vinter, sjuk och lördagkväll, kan ju skjuta sig i huvudet för mindre!

Kommer iaf en kompis och sällskapar med mig ikväll, han skulle ta med sitt 360.
Inte för att jag vet exakt var det är men jag utgår ifrån att det är något typ av tv-spel!

Over and out från tjej som måste pallra sig till duschen,kallt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0