Sunday bloody sunday!


Vad gör folk på söndagar, dom som har vanliga 7-4 jobb
och alltid är lediga på söndagar?

Söndagar måste ju lätt vara den tråkigaste dagen.
Jag har aldrig något att göra på söndagar, denna dagen
kommer liksom aldrig igång.
Såsar runt i myskläder och funderar på om jag
ska styra upp något men nä, resultat is always the same:
Inget, absolut inget händer.

Grunnar på veckan som varit och vad som händer den kommande veckan.
Något spännande på agendan? Oftast inte.

Söndagar suger.....så boring, man borde spendera varje söndag
bakis och lost så man kunde sova bort hela skitdagen!

Kram från Diana som tycker att söndagar suger!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är ledig nästa söndag. ska vi hitta på något då?

2008-11-16 @ 18:24:12
Postat av: millan

jag är ledig nästa söndag. ska vi hitta på något då?

2008-11-16 @ 18:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0