Tack kompis!

Facebook, detta lovely place!!
Min kompis har oss som profilbild.
Mycket gulligt.
Thanx Ingo, din islänning!!



Kortet är taget under en förträffligt trevlig utekväll efter en brännbollsrunda
och helylle svennedans på Club Moon i sommras, 7 juni för att vara exakt!

En full lördag med bravader utan dess like.  Min kära granne, för jäkla skoj snubbe!!

Det  var denna natt som uttrycket duttade blev använt ganska frekvent.

Utanför kebabkungen hittade jag fem-i-tre-ragget, elle ja, snarar tjugo-i-fyra-ragget!
Iaf slutade kvällen med kaffe hos mig  och mitt tjugo-i-fyra-dutt-ragg tyckte min
granne var roligare än mig. Det första han frågade när vi vaknade var om vi skulle gå
upp och hälsa på min granne, ha ha!
Skoj, mycket skoj!


Kram från Diana som bjuder på ett minne till ära för tjugo-i-fyra killen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0