TV ÄR lärorikt!


Ny serie på tv, Doctors, för en hypokondriker som mig är det rena himmelriket
att glo på ett sådant program, en ny sjukdom varje dag!
Idag fick jag någon ovanlig leveråkomma, så ovanligt att man typ aldrig upptäckker den
så hade det inte varit för nya programmet hade jag inte vetat att jag var sjuk!

PMS pratade dom om idag också. A female thing, sa doktorn; You think!!

PMS, shit verkar skitjobbigt att ha premenstruella störningar.
Tack gode Gud att jag inte är kvinnlig nog att menstruera, blä vilket
äckligt ord, menstruera! Eller ja, det är ju klart att jag är kvinnlig nog men
har valt bort detta " a female thing" fenomen!!

Iaf, symtomen på PMS. Fuck i helvete vilken tur att jag inte är
kille eller homosexuell som måste stå ut med detta. En del kan tydligen förvandlas
till monster! Bli skitarga och lipa, skälla och göra andra elakheter.
Inte nog med det, lite huvudvärk, finnar och UPPSVÄLLDHET är vanligt förekommande
vid PMS, ca 10 till 14 dagar lider man av denna skit.

Det slog mig precis att PMS är ett symtom för hela fenomenet Diana.
Så egentligen har inte jag humörsvägningar och inte heller är jag tjock om magen,
jag har bara PMS, arg och uppsvälld.
Helt enkelt är hela min person en galen menshäxa - utan mens!

Over and out från idag väldit irreterad tjej som från och med nu tänker skyller ALLT på PMS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0