Vittnesed!

"Jag, Diana Persson lovar och försäkrar på heder och samvete att jag skall
säga hela sanningen och intet förtiga, tillägga eller förändra"

Darrade fram denna meningen sen var det igång.
Berätta händelsen, säger den väldigt tysta åklagaren.
Jag körde på, pratar alltid fort som attans, så även nu.
Några frågor, sen försvararens tur.
Han hoppade fan på mig, märkte ord. I polisförhöret hade jag sagt stampat,
nu sa jag sparkade, same shit!! Druckit 2-3 öl under loppet av fyra timmar.
Var jag berusad? Nä.
 Kan jag lita  på det?
Jag svarade inte på den frågan.

Vissa saker i mitt vittnesmål stämde inte riktgt med det jag sa idag.
I dag sa jag två - tre sparkar, hos polisen; ett flertal. Spela kvitta!!

Sen fick jag peka ut skitungen.
Innan detta hade han fortfarande inte öppnat käften så jag kände
fortfarande lite "tycka-synd-om-liten-kille-känslor.

Skakade nog typ hela tiden, svettades lite och kunde verkligen inte slappna av.

Killen som blivit misshandlad såg mest ut att skämmas som en tok, stackarn.

Kram från tjej som trodde häktetssnubbarna var taxichaffisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0