Voff!



Passade på att skälla lite igår, eller skälla är väl till att ta i.
Iaf när utskällningen kommer från mig, jag var snäll i mitt
påhopp igår.  För jävla snäll.

Diana brukar normalt vara ganska högljudd och blir mer och mer
upprörd för varje ord som sägs men igår var jag så lugnt att jag själv är
förvånad.
Höjde nog inte rösten en enda gång trots
att objektet för min ilska faktiskt förtjänade det....lite!

Tog inte upp diskussionen för egen del utan för allmän räkning,
ajabaja att göra samma sak igen.

Jag ber om ursäkt.

Jaha du, vad fan hjälper det nu? Be om ursäkt!
Två skitord som sägs för att det ska sägas. En ursäkt tar väl inte
bort det som gjorts?
Förlåt och jag ber om ursäkt, så jäkla överskattat
och så lätt att ta till när man gjort något dumt.

Jag sa iaf förlåt, vad mer kan jag göra?


Sluta be om ursäkt: GÖR ALDRIG OM DET!

Fredagsmys i regnet från tjej som har kattslick i håret - fortfarande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0