Ack vad fel jag trodde.

Blixtrar och åskar utanför mina fönster.
Nojjig som jag är gållande min tv så är den givetvis avstängd nu.

Jag har i hela mitt liv,eller ja iaf från den ålder
då man tror sig veta något eller den ålder
då man blir itutat något och tror stenhårt på att det är sant
fram tills den dagen då man är vuxen och får veta att pappa
lurat i en något som faktiskt inte är sant, att det inte "kan" åska
när det är mindre än tio grader vamt. Kanske inte ens är något
pappa som tutat i mig utan att det kanske är en konstig slutsats jag
dragit själv av någon underlig anledning
Får hoppas att det inte var pappas mening utan att han faktsikt själv
trodde på myten,för mycket av det han tuta i mig har visats sig,
på senare dar, vara just myter!

Kram från tjej som lyssnar på ett billarm som tjuter p.g.a det hårda regnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0