Åh, lycklig tjej!

 
Är nog den mest lyckligt lottade av alla idag.
Överlycklig tjej!
Hade sånt tur idag, mitt i ottan vaknade jag, en söndagmorgon!
Det första jag uppmärksammade, förutom tiden, var regnets hårda smattrande
mot rutan och den häftga stormen som viner i knutarna.
Vilken tur jag har att vaknade up till detta, mitt favoritväder, vädret
som tvingar mig att gå med raggsockar inomhus då HFAB av någon anledning inte
matar ut tillräckligt med värme ur mina element.
Antar att VD:n inte är så frusen!
Detta väder som tar bort all lust man hade till att kliva utanför dörren!
Detta underbara väder som gör att jag fyser sönder, som tvingar mig
att inse att det inte blir någon sommar och faktiskt så vittnar detta väder
om kallare tider.
Bara att se fram emot att frysa dagligen i flera månader nu.
Dag för mössa nu!

Kan man ha mer tur och ett bättre hurmör en söndagmorgon mitt i ottan?!

Kyss från mig som undrar vart min sol och sommar tog vägen!


Kommentarer
Postat av: Robert

Sicken Wallet asså, jag menar, den är så stor.

2008-10-05 @ 22:30:34
Postat av: Diana

Måste ju få plats med alla plastkort man får nu för tiden...

2008-10-06 @ 08:58:16
URL: http://dianapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0