Asså hallå!



Igår på Fox hände det mig något så underligt och väldigt konstigt
att jag faktiskt inte hann reagera, hann knappt uppfatta att det hände.
Jag, Diana snabba tjejen, hann inte reagera. Fatta vad illa det är då!

Fredrik fick iaf skratta lite men jag var mest chockad.

Jag satt i godan ro och lyssande på amatörsångerskan som just sjöng
då en kille helt plötsligt lutar sin bakdel över mig och fiser på mig!
På min axel typ.

Jag dog!

Kan knappt fatta att det faktiskt hände, så oväntat och så helt galet.
Inte nog med att min lillasyster brukar fisa på mig,
nu ska främlingar också göra det!

Tack!

På tok för mycket folk igår, bara sex rätt på quizet men fan vad vi
flottade på Mc Donalds, tjock tjej!

Puss hej från tjej som nog är en fismottagare eller nåt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0