Been there, done that(him)!

Inte bara en heller, inte två, nä TRE!
Hmm....

Har en relativt nyfunnen men kär vän. Mysig sådan.
Visste redan från början av vi var buksystrar då det kanske var lite
tack vare honom vi faktiskt blev vänner.

Sen i torsdags dök det upp en annan.
Helt fucking oväntat.
Jag har legat med honom.
Jag med.
Längesen?
Ett tag sedan, du?
Nyss.
Gapskratt och kommentaren;
Nä, va fan!
Mer gapskratt!

Hur är oddsen för det liksom.
Vi var tvugna att spekulera vidare och visst fan fanns där en gemensam till.
Min första var hennes andra.
Jag var först på två iaf, jihaa!


Helt osannlikt då antalet i min svarta bok är väldans få!
Men men, det finns ju ett bra skvallerpotiential på detta!
Buksystrar, fruktansvärt nasty ord.


Kyss hej från tjej som fått samma klet som vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0