Biggamist i unga år!


Pratade med min brorson på msn precis.
Han skrev att han skulle skriva med en tjej på msn och
självklart var jag tvungen att retas lite och fråga om löv och sånt.

Det är kärlek skrev han, hon är äldre, 14 han 11.
Frågade om dom skulle bli ihop, det ska dom svarade han.

Han OCH hans kompis. Dom ska vara ihop med henne båda två, kompisen är 9.
Hm....

Tjejen är biggamist och pojkarna är bara puckon som luras, suckers!

Jag fattar ju konceptet men jag var tvyngen att muppa mig.
Tycker nog att han är för gammal för att dela tjej med kompisen.

Frågade om dom var ihop alla tre då eller om han och kompis delar tjej!
Alla är ihop.
Men vilka får pussas då, undrade jag.
Alla, skrev han.

Sen blev han sur för han tyckte att jag antydde att han var bög för att
han och hans kompis är ihop med samma tjej.

Sen slutade han skriva. Jag skrev puss, han svarade inte.

Många bollar i luften så att säga.

Snusk? Man är väl för ung för sånt när man är elva?
Fast tjejen är ju faktiskt fjorton.........Jag snuskade inte när jag var fjorton,
då hade jag fortfarande visionen om att jag skulle vänta tills jag var gift.
Visst är man bra dum när man är barn!

Kanske det är dags att börja oroa sig då?

Två killar och en fjortis-tjej, OMG!! Får nog ringa min bror!

Kram från faster som oroar sig lite, fredagkväll med en flicka,vill inte bli gammelfaster än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0