Buhu!

I HP förra veckan stod det om en ödegård i Skintaby norr om Harplinge.
Gården hade brunnit upp.
Skintaby är typ minimalt litet med 7 gårdar.
Mitt barndomshem är står tillfället tomt, alltså en ödegård.

Blev lite nervös när jag läste tidningen, tänk om det är vårat hus?
Gammel arfars livsverk som gått upp i rök!
Visad 114 ggr

Ringde runt lite,eller snarare använde jag mig av den sköna uppfinningen sms.
Inte vårat hus som brann, tack och lov.
Fast it may have been lika bra att det var Jernlycke som stod i lågor.
Just nu står det bara och förfaller.

Farfar och farmor vänder sig nog i graven.
Fast det tror jag inte dom orkar, min lathet måste
ju komma någonstans ifrån och eftersom att jag till större del
är min pappas dotter kommer nog latheten där ifrån,
så nog fan måste dom två döingarna vara för lata för
att palla vända sig i graven.
Orka vakna för att vända sig liksom!

Kram hej från tjej som är väldans trött idag men för lat för att lägga sig i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0