Ett nytt meddelande från SpeedDate.

Får mail från detta flera gånger i veckan och jag har fan ingen aning om
vad det är och varför jag får dom!

Säkert något skit som härstammat från Facebook, jävla skitställe!

Fast jag gillar Facebook, nice att snoka runt.

Speed-dejting, skulle inte tro att det är min grej, så stressad är jag inte ännu.
Det skulle nog dock passa min sönderstressade syster utmärkt
för hon  vill allt ska vara avklarat så fort det bara går.


Kanske jag ska vidarebefodra dessa mail till henne, fast det kanske krävs att man
är singel för det. Hm...tåls att tänka på!

Over and out från tjej som nu ska starta denna fredag med en promenad i regnrusket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0