Fjortisfasoner.

Redan på Fox seglade dom runt, dom där killarna från flottan,
amatörmilitärer som sköter tekniken bakom kriget, så även om
dom inte dödar och förgör konkret är det dom
som är boven i dramat.

Det töntigaste jag vet är faktiskt när dom glider runt i sina
outfits i tron om att det ska ge dom brudar.
Varför väljer man annars att gå ut i uniformen.
Myten lyder ju:
Kvinnor gillar män i uniformer!

Så döm om min förvåning när kvällen faktiskt slutade
i hångel för en av pojkarna, eller ja, flera av dom men just
den här pojkens hångel var lite speciellt.
En "kompis" till mig som hånglade upp honom.

Ni, vet: jag har en kompis......

Jävla fjortis som står utanför stans skabbigaste ställe
och pussas med pojken i uniform och alla passerande tänker:
Pinsam brud som föll för det!

Kram från tjej som lekte fjorits, provade myten och spräckte den men söt var han!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0