Fy skäms,grannen!



Tror nog att min kära granne höll lite fest igår.
Galet mycket läte om det inte var partaj.
Vet inte om dom kollade på något sportevent men strax innan
halv sju utbröt en sjuhelvetes ljuduppdämning av hög decibel.
Funderade på om det var så att ett slagsmål skulle hindras, om favoritlaget förlorade
eller om det blev vinst för favoritlaget.
Men jävla vad det lät, blev nästan lite orolig för att någon skulle dimpa in i  min
lägenhet genom taket!

Sen är det så gulligt att de flesta i trappan i sena timmen säger viskandes:
Vi måste vara tysta i trappan.
Denna viskning studsar sen i alla väggar och in i min lägenhet.
Fast jag störs inte ett dugg av detta, bara skönt med lite liv och rörelse runt omkring.
Jag gillar det, visar att folk lever!

Kram från Diana som kikade i titthålet när grannen och vän gick förbi vid ett i natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0