Get a life,fast tack som fan!


Gillar att ladda hem film! Ja, jag vet att jag snor någon annans egendom.
Men asså nån har ju lagt ut alla filmer och serier,lika bra att utnyttja det.
Dom finns där oavsett om jag är olaglig eller inte!

Dessa männsikor som sitter och översätter allt, filmer,serier och allt annat som går att
titta på. Vem fan pallar och varför gör man det?
Jag uppskattar det som fan,bekvämt och bra men jag fattar verkligen
inte att nån orkar engagera sig i det och faktiskt gör det.
Kan inte tänka mig att dom får speciellt många tack.
Jag är tacksam men det är inte så att jag är hurtig och
lämnar en tack-kommentar!
Borde kanske göra det!

Fast dom skiter nog i det ändå. Kan ju inte ha helt mycket att
göra om man har tid och ork till att översätta!

Ibland är översättningarna så tokiga att dramafilmen förvandlas till en komedi,

då känner jag mig snuvad på konfekten!
Kyss från tjej som tackar alla hobby-översättare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0