Girls: Big NO NO!

Det här med tjejer och knullande; big NO NO! Så ni vet.

Inlägget där jag skrev att jag fick ligga gav många kommentarer
som jag inte pallar godkänna.
Om en singeltjej ligger betyder det genast
att hon letat upp någon stackars oskyldig kille.
Så är inte detta fallet, men det kvittar.
Summan av kardemumman är ändå den samma,
Men jag diggar stenhårt reaktionerna och
gevitvis gillar jag att folk blir engagerade!

Det bevisar att den tysa reglen fortfarande är högljud!

Girls får inte ligga så är det bara och vet hut
den tjej som gör det. Farao vad det är hemskt!
Så vad ska boysen göra? Vem ska dom ligga med om girlsen inte får ligga?
Blir rätt jävla slutknullat i Sverige nu. Inga girls för boysen att roa sig med, för
girlsen får inte roa sig!
Men vem är det då som gör det förbjudet?
Boysen eller girlsen?

Skit samma. det vi lärt oss idag är att girls inte får ligga
såvida dom inte är någons flickvän eller fru!

Boys; ni kan ligga hur mycket ni vill men försök att hitta en girl
som är just någons flickvän eller fru för det är bara dom som får ligga.
Hur många vill göra det som faktiskt är förbjudet?

Otrohet, det är ett annat kapitel, men får singeltjejer inte delta i leken är det
omöjligt, sorry.
Men det är inte jag som hittat på reglen!! Kom ihåg det.

Kyss hej från a little whore!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0