Gode Gud;Mamma Mia!


Filmen det talats så mycket om!
Folk har berättat att när dom sett den på bio har folk sjungit med
och vid slutet spontanapplåderade biografbesökarna.

Himla ståhej runt denna film.
Fick den i torsdags och såg den igår.

ÖVERSKATTAD!!

Mest bara pinsamt när folk brister ut i sång hipp som happ.
Lite som när jag såg High School Musical,då skämdes jag
lite åt skådisarna för dom är så pinsamma;
sjunger en truddelutt som passar in lite här och var.

Men ack vad dom verkade ha det mysigt i Mamma Mia.
Lyckliga jävlar,ibland iaf.

Verkar ju bli lite lyckligare om man sjunger så denna vecka ska jag prova att brista ut i sång
när jag är väldans glad eller om jag är bekymmrad.
Kanske funkar bra.
Passar på att be om ursäkt till mina nära och kära
för min skrala sångröst redan nu, men är det fina
känsloyttringar kan ju rösten kvittar.
Allt handlar om känslan!

Söndagskram från tjej som ska sjunga och tänka högt, för tänker högt gör dom alltid på TV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0