Hade jag haft något i munnen hade jag fan satt i halsen!

Helsingborgsnubben var tydligen här i helgen, trevlig pojk men fan vad jag lackade på
hans sms i helgen. Galning!

I fredags fick jag förfrågan via sms om vi skulle ses men jag hade inte möljighet till det
i fredags så efterföljden blev några tjat-sms för att avslutas med ett god natt!

Igår blev jag mest stött av innehållet i sms:en.

Började så som sms-konversationer börjar; gör du, ska du ut ikväll.
Vet ej,ska på Uffe!

Var är du?
Vill träffa dig.
Träffas?


Med död mobil är det rätt svårt att svara.
Med jämna minut-intervaller trillade sms in, samma innebörd i olika fraser:

Träffas nu?
Ring mig.
Ring.
Ses nu?
Är du?
Är du? Vill träffa dig.
Du och jag mysa?

Och här kunde jag svara.
Mysa? Du menar knulla, vet inte om jag är så sugen på det!

Svaret jag fick hade fan kunnat kväva mig om jag haft något i munnen
för jävla vad jag hade satt i halsen av chock!! Och bestört jag blev över hans svar på mitt sms:

Du har varit riktigt våt innan. Vill ha dig.

Oh My God!

Skrev att han var knäpp och du frågade han: Du vill inte ses?
Sen fortsatte det med diverse vill ha dig-mess,suck!
Jag som tyckte han va en söt boy, men nu tycker jag nog mest att han är helt
galen och för hans skull hoppas jag att han var sjukt jävla
full och utan minne av sina sms-bravader.

Kram från tjej som hoppas att han inte läser denna blogg, gör han det;
Sorry to you men fan, dina mess va inte ok!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0